Ofte stilte spørsmål

Åpningen av SNØ nærmer seg og du sitter kanskje med noen spørsmål i forkant. Her finner du svar på de vanligste spørsmålene vi får.

PARKERING

Hvor kan man parkere på SNØ?

SNØ er første byggetrinn i et større byggeprosjekt. Dette betyr at det fortsatt vil være byggeaktivitet rundt SNØ når vi åpner, som fører til begrenset parkeringsmuligheter på de mest travle tidspunktene på døgnet og uken. Et parkeringshus vil bli ferdigstilt i 2021.

Vi anbefaler derfor alle gjester å orientere seg om parkeringsmuligheter generelt eller benytte kollektivt.

DAGSPASS OG MEDLEMSKAP

Hva innebærer et medlemskap på SNØ?

Når du kjøper et medlemskap får du tilgang til alle bakkene, parken og langrennsløypa i SNØkald - hver dag, hele året. Du har også tilgang til oppbevaringsskapene i 1. etasje i SNØvarm.

Du kan velge mellom 6 og 12 måneder bindingstid. Om du ønsker kan du også legge til flere tjenester på passet ditt.

*Tilleggsprodukter kan ikke legges til etter du har fullført kjøp av et medlemskap.

Hva er prisene for dagspass og medlemskap på SNØ?

Prisene for dagspass og medlemskap finner du her.

Hvordan kjøper jeg dagspass eller medlemskap på SNØ?

For å få adgang til SNØ, må du registrere deg her før du kan kjøpe SNØpasset du ønsker. Når du har kjøpt passet, vil du få en QR kode som du scanner ved inngangen til SNØ.

Er medlemskapet/dagspasset inkludert heiskort?

På SNØ bruker vi ikke heiskort. Når du har kjøpt et SNØpass av oss har du fri tilgang til alle bakkene, stolheisen og koppheisen.

Er EVO inkludert når man kjøper medlemskap?

EVO er ikke inkludert når man kjøper et SNØmedlemskap. Dette må kjøpes separat. Se her for mer info om EVO SNØ.

Tar dere ledsagerbevis?

De som har behov for en ledsager må selv betale for inngang, men ledsagere slippes gratis inn. Service folk på stedet vil åpne portene for ledsagere.

MITT SNØpass

Kan jeg overføre medlemskapet eller dagspasset mitt til andre?

Det er fullt mulig å overføre medlemskapet eller dagspasset ditt til andre. Du gjør det på følgende måte:

  1. Gå inn på “Min SNØ”

  2. Velg passet du ønsker å gi bort og trykk “gi bort passet”

  3. Du får dermed en kode du kan sende til mottakeren

  4. Mottakeren registrerer seg/logger her.

  5. Mottakeren går inn på Min SNØ og legger inn koden i feltet som heter “bruk hentekode”

Når dette er gjort, er passet overført.

*Passet er personlig - etter aktivering i inngangen på SNØ kan det kun brukes av personen som aktiverte det

Jeg har skrevet inn feil navn på medlemskapet når jeg betalte. Hvordan kan jeg endre dette?

Dersom du har skrevet inn feil navn på medlemskapet ditt kan du endre dette på følgende måte:

  1. Logg inn her
  2. Gå deretter inn på “Min SNØ” og trykk på “se detaljer” på medlemskapet ditt.
  3. Trykk på “gi adgang”
  4. På denne siden kan du endre navnet på medlemskapet

*Navnet kan ikke endres etter medlemskapet er påbegynt

Hvor finner jeg adgangskortet mitt til SNØ?

Adgangskortet til SNØ finner du ved å logge inn her, og gå inn på “Min SNØ”. SNØpasset ditt har en QR kode som du kan bruke ved inngangen til SNØ. Nærmere åpning vil vi lansere en app som gjør at du enkelt kan laste ned denne til mobilen din.

Hvordan bytter jeg e-post på min SNØ bruker?

Dersom du ønsker å bytte e-post kan du sende oss en e-post på kontakt@snooslo.no, så skal vi endre det for deg.

GAVEKORT

Jeg har mottatt et gavekort på SNØ, hvordan henter jeg det ut?

Du kan hente ut gavekortet ditt ved å gjøre følgende:

  1. Logg inn eller registrer deg her.
  2. Skriv inn hentekoden du har mottatt i feltet "bruk hentekode"
  3. Du har nå mottatt ditt SNØpass

OPPBEVARING

Hvor kan jeg oppbevare tingene mine når jeg er i bakken?

På SNØ har vi skap i 1.etasje som du kan bruke gratis dersom du har et gyldig SNØpass. Du bruker QR-koden for passet eller medlemskapet ditt for å låse skapet.

Du kan også betale for garderobe med dusj og skap dersom du ønsker det. Da får du tilgang til garderobene i 4. etasje. Husk å ta med egen hengelås hvis du vil bruke disse skapene.

ÅPNINGSTIDER

Hva er åpningstidene på SNØ?

Åpningstidene finner du her.

KLUBBER OG LAG

Når kan klubber og lag booke traseér eller tid på SNØ?

Vi åpner for booking 01.01.2020. Les mer om klubber og lag her.

PÅ SNØ

Hvor stor er arenaen?

Det snødekkede arealet blir på 36.000 m2 og den varme delen med sportsbutikker, treningssenter, restauranter og andre relevante servicetilbud; 12.500m2.

Hva er temperaturen inne på SNØ?

Temperaturen ligger mellom -2 og -4 grader.

Hvordan lager dere snø?

Du kan lese mer om hvordan vi lager SNØ her.

Vil det være stolheis på SNØ?

Ja, på SNØ har vi en 4-seters stolheis, en koppheis og magic carpet.

Kan jeg kjøpe mat på SNØ?

Ja. På SNØ vil vi ha flere serveringssteder som tilbyr mat i ulike varianter. Mer informasjon om disse kommer.

Er det skiutleie på SNØ?

Det vil være skiutleie på SNØ. Denne skal drives av Sport 1. Mulighet for å forhåndskjøpe dette kommer.

Kommer dere til å tilby skikurs?

Ja, skikurs er noe vi kommer til å tilby etterhvert. Mer informasjon om dette kommer over nyttår.

Hva skal jeg ha på meg på SNØ?

I den kalde delen av SNØ har vi en jevn temperatur på mellom -2 og -4 grader. Ta derfor på deg klær etter denne temperaturen - en god jakke, bukse, hansker og lue/pannebånd.



Fant du ikke det du lurte på?

Send oss en e-post: kontakt@snooslo.no